קריאטין מונוהידראט של חברת מיי פרוטאין. הוכח מדעית כי קריאטין תורם לשיפור הביצועים. המחיר כולל משלוח.


239 299-20.07%

טעם: *
משקל: *
  • 250 גרם
  • 500 גרם
  • 1 ק"ג
  • 1.5 ק"ג

תיאור מוצר



סקירת המוצר:

תוסף תזונה קריאטין מונוהידראט של חברת מיי פרוטאין מסייע להגדיל את הביצועים הפיזיים על ידי שיפור הכוח הכולל - הוכח מדעית.

מזונות כמו בשר ודגים גם מכילים קריאטין, אך במינונים מאוד נמוכים, כך שבאמצות צריכה של תוסף זה ניתן לקבל קריאטין בדרך נוחה ומהירה.

למעשה קריאטין הינו תוסף התזונה הארגוגני הנחקר ביותר והמוכח ביותר. שימוש מושכל בתוסף יאפשר לכל ספורטאי המתאמן בעצימות גבוהה בענפי ספורט הדורשים ביצועי כוח וחזרה על מאמצים קצרים בעצימות גבוהה ליהנות מהיתרונות הבאים: עלייה בכוח השריר; עלייה משמעותית במסת השריר (מסת הגוף הרזה); עלייה בריכוז הקריאטין החופשי בשריר (אנרגיה זמינה יותר לביצוע מאמצים עצימים ברצף); האצת תהליכי ההתאוששות שלאחר מאמץ קצר ועצים (תרומה להעלאת רמת האימון); הפחתת תופעת העייפות הנגרמת כתוצאה מעלייה בריכוז חומצת החלב (סופח יוני מימן); ביצוע אימונים בעוצמה גבוהה יותר מה שיבטיח שיפור בכוח השריר ובמסת השריר. (מולי אפשטיין ממכון וינגייט).

תוסף תזונה קריאטין מונוהידראט כשר של מיי פרוטאין מאושר על ידי ארגון הכשרות KLBD בית דין לונדון. - שימו לב כי יש להפקיד לבדוק מול ארגון הכשרות בעמוד הבא שאין שום שינוי: לחץ כאן לבדיקה.


יתרונות המוצר:

  • הוכח מדעית כי מסייע להגביר את הביצועים הפיזיים.
  • יכול לעזור להגביר את הכוח.
  • תוסף יום יומי נוח לצריכה.
  • מושלם לכל פעילות גופנית.

אופן השימוש:

על פי המלצת החברה יש לערבב 3 גרם של קריאטין ביחד עם מים או חלב מיד לאחר האימון. עדיף לצרוך ביחד עם אבקת חלבון / גיינר. בכל מקרה, ניתן לצרוך את הקריאטין בכל שעה ביום.


ערכים תזונתיים:


רכיבים:

.Made in a facility that also handles Milk, Soy, Egg, Gluten and products thereof

:Berry Burst

.Creatine Monohydrate (76%), Flavouring, Acid (Citric Acid), Beetroot Concentrate, Sweetener (Sucralose)

:Blue Raspberry

.Creatine Monohydrate (74%), Flavouring, Acid (Citric Acid), Spirulina Extract, Trehalose dihydrate (Trehalose is a glucose source), Sweetener (Sucralose)

:Unflavoured

.Creatine Monohydrate (100%)

סוג
משפרי ביצועים
כשרות
כשר