אבקת קדם אימון בגרסת הפרימיום פלוס של חברת מיי פרוטאין מכילה תרכובת פרימיום ייחודית הכוללת שילוב של קפאין, תמצית תה ירוק ואת נוסחת ה- ™THE Pre-Workout הבלעדית. האבקה מספקת את הכוח שאתם צריכים על מנת להגיע לביצועי שיא ועל מנת לראות את התוצאות הטובות ביותר אי פעם. האבקה מגיעה בטעמים חדשניים וטעימים במיוחד! מתערבבת בקלות! המחיר כולל משלוח.


289 399-27.57%

טעם: *
משקל: *
  • 360 גרם
  • 720 גרם

תיאור מוצר



סקירת המוצר:

תוסף תזונה קדם אימון בגרסת הפרימיום פלוס של חברת מיי פרוטאין מסייע להגדיל את הביצועים הספורטיביים על ידי שיפור הכוח הכולל. מדובר בתוסף קדם אימון המתקדם ביותר של חברת Myprotein.

האבקה מכילה תרכובת פרימיום ייחודית הכוללת שילוב של קפאין עם שחרור מתמשך בטכנולוגיית ™PhaseTech ואת נוסחת ה- ™THE Pre-Workout הבלעדית של my protein.

האבקה מספקת את הכוח שאתם צריכים על מנת להגיע לביצועי שיא ועל מנת לראות את התוצאות הטובות ביותר אי פעם. חברת מיי פרוטאין תכננה במיוחד תוסף זה על מנת לעזור לכם לשבור את כל המחסומים - שלב אחרי שלב! 

האבקה מכילה תרכובת חזקה במיוחד של תמצית קפאין ותמצית תה ירוק אשר מגבירה את כמות האנרגיה באימון ועוזרת לעמוד באימון ממושך יותר.

הנוסחה המתקדמת ביותר של מיי פרוטאין מספקת שחרור קפאין כפול עם 3 הפעלות שונות אשר מעניקות לגוף השפעת קפאין ארוכה יותר.

הנוסחה הבלעדית של Myprotein כוללת שילוב של פטנטים רשומים בינלאומיים: ®VASO6™, Alpha-GPC, Huperzine A, AstraGin®, BioPerine, וזאת על מנת שתוכלו לשבור שיאים חדשים, שלב אחרי שלב ולגלות את עצמכם מחדש.

האבקה מכילה ויטמינים נוספים כמו ויטמין B12 אשר עוזר לשמור אותך חד יותר וויטמין C אשר מסייע לשמור על ההגנות הטבעיות של הגוף וכל זה על מנת שתוכלו להגיע למטרות שלכם בצורה הטובה ביותר!

האבקה מגיעה בטעמים חדשניים וטעימים במיוחד! מתערבבת בקלות!

סיווג הרכיבים לכל מנת הגשה של אבקת קדם אימון פרימיום פלוס (18 גרם):

1. קפאין בטכנולוגיית ™PhaseTech - תמהיל רב עוצמה של 300 מ"ג קפאין טהור לכל מנה - למקסום הביצועים והאנרגיה.

2. ™VASO6 - חומר טבעי 100%, מורכב מתמצית תה ירוק המכילה פוליפנולים הקרויים CATECHINS המצויים בעלי התה בריכוז של 90%. הפורמולה מסייעת להעלאת הסיבולת והביצועים.

3. Alpha-GPC - חומר שנמצא במוח באופן טבעי - מסייע לתהליך חילוף החומרים בגוף.

4. ®AstraGin  - תערובת צמחים טבעית 100%, פטנט בינלאומי רשום. על פי מחקרים קדם קליניים רבים ה- AstraGin הוכיח כי מסייע בקליטה של חומרים מזינים כמו חומצות אמינו, ויטמנים ומינרלים.

5. ®BioPerine  - תמצית מיוחדת המופקת מפלפל שחור המכילה ריכוז של 95% פיפרין. מסייעת לשפר את הזמינות הביולוגית של הגוף ומשפרת לפחות ב- 30% את ספיגת החומרים המזינים כמו חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים.

6. ®Huperzine A   - אלקלואיד המופק מצמח הנקרא Huperzia serrata ואחד המוליכים העיצביים החשובים בתפקוד המוח.

7. Niacin - הניאצין חיוני לצמיחה ונדרש בתהליך שחרור האנרגיה מהפחמימות, חיוני לפעילות תקינה של מערכת העצבים, משפר תנועת הדם, מפחית רמת כולסטרול ומעלה את רמת HDL. חיוני במטבוליזם של חלבונים ולמערכת העיכול. 


יתרונות המוצר:

  • טכנולוגיית ™PhaseTech לשחרור מתמשך - רכיבי הפורמולה מופעלים במרווחים אופטימליים.
  • מכיל קפאין בכמות של 300 מ"ג - מגביר את העירנות והסיבולת.
  • מכיל ויטמין B12 + ויטמין C להפחתת עייפות.
  • שומר על ביצועיים מירביים לאורך זמן.
  • מכיל תרכובות ייחודיות בעלות פטנט רשום ®AstraGin®, BioPerine®, VASO6™, and Huperzine A.

אופן השימוש:

על פי המלצת החברה יש לערבב סקופ (18 גרם) ביחד עם מים בכמות של 400 מ"ל ולצרוך כ- 30 דקות לפני האימון. עם טכנולוגיית ™PhaseTech לשחרור מתמשך אתה יכול להיות בטוח שתוכל לשמור על ביצועים מירביים לאורך זמן.


ערכים תזונתיים:


רכיבים:


:Orange Mango

L-Citrulline, Beta-Alanine, Betaine Anhydrous, N-Acetyl-L-Tyrosine, Taurine, VASO6™ (Green Tea Extract), Alpha GPC (Glycerophosphpryl Choline), Anti Caking Agents (Calcium Silicate, Silicon Dioxide), Caffeine (Anhydrous, PhaseTech™ Beadlets (Sodium Bicarbonate, Anti-Caking Agents (Talc, Silica, Magnesium Stearate, Ethyl Cellulose), Vegetable Oil, Acid (Citric Acid), Starch, Glazing Agent (Amino Methacrylate Copolymer, Isopropyl Alcohol, Methylene Dichloride), Thickening Agent (Hydroxypropylmethylcellulose), Colour (E102, E133)), Hawthorn Berry 10:1, L-Theanine, Vitamin C (Ascorbic Acid), AstraGin®, Huperzine A, BioPerine® (Black Pepper Extract), Niacin Powder, Vitamin B12 (Cyanocobalamin), Vitamin B1 (Thiamine), Flavouring (Acids (Citric Acid, Malic Acid), Sweeteners (Sucralose, Acesulfame K), Colour (E110)).

:Rainbow Candy

L-Citrulline, Beta-Alanine, Betaine Anhydrous, N-Acetyl-L-Tyrosine, Taurine, VASO6™ (Green Tea Extract), Alpha GPC (Glycerophosphpryl Choline), Anti Caking Agents (Calcium Silicate, Silicon Dioxide), Caffeine (Anhydrous, PhaseTech™ Beadlets (Sodium Bicarbonate, Anti-Caking Agents (Talc, Silica, Magnesium Stearate, Ethyl Cellulose), Vegetable Oil, Acid (Citric Acid), Starch, Glazing Agent (Amino Methacrylate Copolymer, Isopropyl Alcohol, Methylene Dichloride), Thickening Agent (Hydroxypropylmethylcellulose), Colour (E102, E133)), Hawthorn Berry 10:1, L-Theanine, Vitamin C (Ascorbic Acid), AstraGin®, Huperzine A, BioPerine® (Black Pepper Extract), Niacin Powder, Vitamin B12 (Cyanocobalamin), Vitamin B1 (Thiamine), Flavouring (Acids (Citric Acid, Malic Acid), Sweeteners (Sucralose, Acesulfame K), Colour (E129, E133))

:Sour Gummy

L-Citrulline, Beta-Alanine, Betaine Anhydrous, N-Acetyl-L-Tyrosine, Taurine, VASO6™ (Green Tea Extract), Alpha GPC (Glycerophosphpryl Choline), Anti Caking Agents (Calcium Silicate, Silicon Dioxide), Caffeine (Anhydrous, PhaseTech™ Beadlets (Sodium Bicarbonate, Anti-Caking Agents (Talc, Silica, Magnesium Stearate, Ethyl Cellulose), Vegetable Oil, Acid (Citric Acid), Starch, Glazing Agent (Amino Methacrylate Copolymer, Isopropyl Alcohol, Methylene Dichloride), Thickening Agent (Hydroxypropylmethylcellulose), Colour (E102, E133)), Hawthorn Berry 10:1, L-Theanine, Vitamin C (Ascorbic Acid), AstraGin®, Huperzine A, BioPerine® (Black Pepper Extract), Niacin Powder, Vitamin B12 (Cyanocobalamin), Vitamin B1 (Thiamine), Flavouring (Acids (Citric Acid, Malic Acid), Sweeteners (Sucralose, Acesulfame K).


סוג
משפרי ביצועים
כשרות
לא כשר