מחפשים להפתיע את יקיריכם עם מתנה מקורית ויוצאת דופן? סרטוני הברכה הייחודיים שלנו מאפריקה עוסקים ביצירת רגעים בלתי נשכחים עם מגע של חום אפריקאי והומור מקומי בשלושה שלבים פשוטים: 1. בחרו את התמונה המועדפת עליכם כדי שנוכל להדפיס אותה ולהציג אותה בסרטון. 2. כתבו ברכה קצרה (1-3 משפטים) באנגלית שנקריא אותה בתחילת הסרטון ותופיע על הלוח. 3. בחרו את השיר האהוב עליכם (קישור של השיר ביוטיוב). נשלח אליכם את הסרטון מוכן באימייל תוך 1-3 ימי עסקים בלבד!


499 999-50.05%

בחר תמונה (זאת שתוצג בסרטון): *
הברכה שתופיע על הלוח: *
קישור לשיר שיהיה בסרטון: *

תיאור מוצר


מחפשים להפתיע את יקיריכם עם מתנה יוצאת דופן?

סרטוני הברכה הייחודיים שלנו מאפריקה עוסקים ביצירת רגעים בלתי נשכחים עם מגע של חום אפריקאי והומור מקומי.

🎨 סרטון בהתאמה אישית: אנו מבינים שכל אירוע הוא מיוחד וייחודי. זו הסיבה שהשירות שלנו נועד להתאמה אישית מלאה. הוסף את הכישרון האישי שלך, בחר את הרקע האידיאלי ושתף את הפרטים שיהפכו את ההפתעה שלך באמת מיוחדת במינה.

🚀משלוח מהיר במיוחד: קונים מתנות ברגע האחרון? הגעתם למקום הנכון! משלוח הדוא"ל שלנו מבטיח שסרטון הברכה המותאם אישית שלך יגיע תוך 1-3 ימי עסקים בלבד, לא משנה היכן יקיריכם נמצאים. זה הפתרון המושלם לאותם רגעים שבהם אתם צריכים הפתעה מכל הלב במהירות!

😂 הומור הוא המומחיות שלנו: אנו מאמינים בתוקף שאין כמו מתנת הצחוק. הסרטונים שלנו מותאמים לגרום ליקיריכם להתגלגל מצחוק, ללא קשר למיקומם. בין אם מדובר בהודעה מוזרה, התחזות הומוריסטית או מחווה לבבית אך מצחיקה, תתכוננו לכמה רגעים מצחיקים במיוחד!

🎉 מושלם לכל אירוע: ימי הולדת, הצעות נישואין, יום האב, יום האם או מחווה פשוטה של הכרת תודה - השירות הרב תכליתי שלנו ניתן להתאמה למגוון אירועים מיוחדים. לא משנה היכן נמצאים יקיריכם, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לחגוג ולהפתיע בסטייל.

מוכנים ליצור זיכרונות מתמשכים מלאי צחוק? הזמינו עוד היום את סרטון הברכה המותאם אישית שלכם והפכו להיות אלה שחושבים על הרעיונות המקוריים ביותר ועל הפתעות בלתי נשכחות! 😄✨


Unique African Video Greetings



1. בחר את התמונה המועדפת עליך כדי שנוכל להדפיס אותה ולהציג אותה בסרטון.
2. כתוב ברכה קצרה (1-3 משפטים) באנגלית שנקריא אותה בתחילת הסרטון ותופיע על הלוח.
3. בחר את השיר האהוב עליך (קישור של השיר ביוטיוב).
4. נשלח לך את הסרטון באימייל תוך 1-3 ימי עסקים.
אם אתה צריך עזרה באחד מהשלבים אנא צור איתנו קשר ונעזור לך בשמחה!

זה מתאים להכל! אנו יוצרים סרטונים לאירועים שונים כמו סיום לימודים, שחרור מהצבא וכל דבר שמתחשק לכם כמובן!

זמן האספקה שלנו הוא 1-3 ימי עסקים. אם נקבל כמות גדולה של הזמנות, עשוי להיות עיכוב מסוים. אנו יכולים לעבד רק מספר מצומצם של הזמנות ביום, אז אנו מבקשים את סבלנותך.

אנו נשלח אליך את הסרטון שלך באימייל באיכות HD. אנא זכור לבדוק בתיקיית הספאם שלך, למקרה שהוא יגיע לשם.

הסרטונים שלנו הם בדרך כלל 35-60 שניות.

כל ההזמנות נשלחות בזמן, אך לפעמים המיילים שלנו עשויים להגיע לתיקיית הספאם שלך. אנא בדוק את תיקיית הספאם שלך ואם אתה עדיין לא מוצא את ההזמנה, אל תהסס לשלוח לנו הודעה. נשמח לשלוח לך שוב את המייל.

לצערנו לא ניתן. החברים מאפריקה לא מדברים עברית ולכן ניתן לרשום את הברכה באנגלית בלבד.
את השיר שיתנגן בסרטון ניתן לבחור בכל שפה שהיא ללא מגבלות.
לצערנו לא ניתן לבטל את ההזמנה לאחר שנשלחה אלינו היות ומדובר במוצר שנעשה במיוחד בהתאמה אישית לכל צרכן.