מארז של 4 מסיכות Livinguard בגרסת הפרו בעלת טכנולוגיה ייחודית שהורגת עד 99.9% מוירוס הקורונה* המסיכה עומדת בתקן האירופי EN14683 וכן מכילה ציפוי אנטי-וויראלי בחלקה החיצוני והפנימי. המסיכה מיועדת לשימוש רב פעמי ושומרת על יעילותה עד 210 שימושים. המחיר כולל משלוח עד הבית תוך 3 ימי עסקים!


399 599-33.39%

צבע: *
מידה: *
  • Medium
  • Large

תיאור מוצר


סקירת המוצר:

המסיכה של Livinguard פותחה בשוויץ במטרה להילחם בנגיף קורונה החדש SARS-CoV-2. מדובר במסיכה מקורית בייבוא רשמי.

על פי החברה חוקרים מהאוניברסיטה החופשית של ברלין במכון להיגיינה ובריאות סביבתית הצליחו להראות כי בד המסיכה בעל הטכנולוגיה של Livinguard יכול להרוס עד 99.9% מנגיף קורונה החדש SARS-CoV-2 (הנגיף הגורם ל- COVID-19). - כניסה למחקר הרשמי.

המסיכה עומדת בתקן האירופי EN14683, ובנוסף אושרה בהתאם לדרישות RfU של האיחוד האירופי ועומדת בהנחיות למסכות רפואיות סוג 1  - לצפייה בתעודת התקן של המסיכה.

המסיכה בטוחה לשימוש, אינה רעילה ועשויה מחומרים אנטי בקטריאליים.

המסיכה ניתנת לשימוש חוזר עד 210 פעמים תוך שטיפה של המסיכה פעם בשבוע, כך שהיא חוסכת למעשה עד 210 מסכות חד פעמיות וכן מביאה לחיסכון כספי (עלות של 70 אג' ליום לעומת 3 ש"ח ליום עבור מסיכה כירורגית רגילה ועד 20 ש"ח ליום עבור מסיכת N95).

המסיכה ניתנת להתאמה אישית ומגיעה עם רצועות מתכווננות וכן זמינה בשני גדלים על מנת להתאים את המסיכה לנוחות המירבית.

שימו לב, כמעט כל המסיכות הרגילות שנמכרות היום בשוק הינן תוצרת סין ללא שום פיקוח או תו תקין שמעיד על איכותן, לעומת זאת המסיכה של Livinguard היא בין היחידות שמיוצרת באירופה ובעלת תו תקן אירופי רשמי שנמכרות בישראל, כך שאם הנכם מעוניינים במסיכה של חברה אמינה, בעלת טכנולוגיה ייחודית וכן פיקוח נאות על הייצור שלה הבחירה ברורה. 


איך הטכנולוגיה של המסיכה עובדת?



ממה מורכבת המסיכה?

1. השכבה החיצונית

2. השכבה האמצעית

3. השכבה הפנימית


*קישור למחקר של האוניברסיטה החופשית של ברלין: https://livinguard.com/wp-content/uploads/2020/07/Livinguard_FU-Berlin.pdf 

*קישור לבדיקה של המרכז הטכנולוגי של אוניברסיטת אריזונה: https://livinguard.com/wp-content/uploads/2020/05/Livinguard_Study_Report_ISO_18184_HCoV_229E.pdf 

*קישור לאתר הרשמי של החברה לפרטים נוספים אודות הטכנולוגיה של המסיכה: https://livinguard.com/#technology 

*כל המידע אודות המסיכה לקוח מהאתר הרשמי של החברה, לפרטים נוספים ולקריאת מידע נוסף ניתן להיכנס לאתר החברה: https://livinguard.com/masks/ 

*המסיכה אינה מיועדת לשימוש בחדרי ניתוח או במסגרות רפואיות אחרות עם דרישות דומות.


יתרונות המוצר:

  • מסיכה רב פעמית בעלת תו תקן אירופי.
  • נוחה לשימוש ממושך, מיועדת בנוסף לפעילות ספורטיבית וכן למכוני כושר.
  • עשויה מבד איכותי ועמיד.
  • ניתנת להתאמה אישית וזמינה בשני גדלים אפשריים.

אופן השימוש וניקיון:

יש לשטוף את המסיכה פעם בשבוע בשטיפה ידנית ועדינה של שתי דקות במים קרים או חמים (עד 40 מעלות צלזיוס) ללא חומרי ניקוי. יש לתלות את המסיכה בצל לייבוש למשך 6-8 שעות ללא שימוש במייבש או סחיטה.
ניתן לשטוף את המסיכה עד 30 פעמים.


טבלת מידות:


הרכב הבד:

100 אחוז כותנה. מיוצר בפורטוגל.

סוג
ביגוד