אבקת חלבון טבעונית המבוססת על שעועית ואפונה - כל מנה מכילה כ- 73% חלבון! טעם נפלא, מתערבבת בקלות! הבחירה המצוינת עבור טבעוניים. המחיר כולל משלוח.


249 299-16.72%

טעם: *
משקל: *
  • 500 גרם
  • 1 ק"ג
  • 2.5 ק"ג

תיאור מוצר



סקירת המוצר:

אבקת חלבון טבעונית Vegan Protein Blend של חברת מיי פרוטאין מכילה 22 גרם חלבון לכל מנת הגשה ומהווה מקור לחלבון איכותי במיוחד! כל מנה מכילה כ- 73% חלבון! 

האבקה מבוססת על חלבון שעועית וחלבון אפונה, מכילה חומרי טעם וריח טבעיים בלבד, מתמוססת בקלות במים וטעימה במיוחד!

תערובת החלבון של שעועית ואפונה מהווים מקור לחלבון מלא, המכיל את 9 חומצות האמינו החיוניות שגופנו אינו יכול לייצר בעצמו. כל מנת הגשה מכילה 5 גרם של חומצות אמינו BCAAs באופן טבעי עם יחס אופטימלי של 2:1:1 (לאוצין, איזולאוצין, ואלין).

האבקה זמינה בטעמים קלאסיים ומיוחדים: תות, שוקולד, בננה, קפה ואגוזי מלך, לאטה כורכום, ואפילו גם בגרסה של 100% חלבון ללא חומרי טעם כלל.

אבקת החלבון מספקת לגוף בצורה מהירה ויעילה חלבון באיכות גבוהה, אשר תורמת לצמיחה ותחזוקה של מסת השריר. עם אבקת החלבון של מיי פרוטאין אתה מקבל את החלבון שאתה צריך, כל יום.

כל מנה מכילה 110 קלוריות בלבד, עובדה ההופכת אותה למושלמת עבור כולם, לא משנה מהן מטרות הכושר שלך.

אין עוד אבקת חלבון המספקת את אותה האיכות ובתמורה הטובה ביותר למחיר.


יתרונות המוצר:

  • 22 גרם חלבון לכל מנת הגשה.
  • רק 110 קלוריות לכל מנת הגשה.
  • האבקה מכילה פרופיל חומצות אמינו מלא!
  • מתאים לצמחונים וטבעונים.
  • ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים.

אופן השימוש:

על פי המלצת החברה יש להוסיף 0.75 סקופ (30 גרם) ל- 250 מ"ל מים או חלב שקדים ולשתות כ- 30 דקות לפני או אחרי האימון. בכל מקרה, אידיאלי לצרוך את החלבון בכל עת בדרך הנוחה לכם על מנת לספק לגופכם את כמות החלבון הדרושה.


ערכים תזונתיים:

לפירוט פרופיל חומצות האמינו של האבקה לחץ כאן.


רכיבים:


Chocolate Flavour: Protein Blend (87%) (Pea Protein Isolate, Fava Bean Isolate), Fat-Reduced Cocoa Powder, Natural Flavourings, Vegetable Creamer (High Oleic Sunflower Oil, Natural Flavouring, Antioxidant (D-Alpha Tocopherol)), Thickener (Xanthan Gum), Sweetener (Sucralose)

Coffee & Walnut Flavour: Protein Blend (89%) (Pea Protein Isolate, Fava Bean Isolate), Natural Flavourings, Coffee Powder, Vegetable Creamer (High Oleic Sunflower Oil, Natural Flavouring, Antioxidant (D-Alpha Tocopherol)), Apple Extract, Thickener (Xanthan Gum), Sweetener (Sucralose)

Turmeric Latte Flavour: Protein Blend (87%) (Pea Protein Isolate, Fava Bean Isolate), Natural Flavourings, Vegetable Creamer (High Oleic Sunflower Oil, Natural Flavouring, Antioxidant (D-Alpha Tocopherol)), Turmeric Powder, Thickener (Xanthan Gum), Ground Cinnamon, Sweetener (Sucralose)

Strawberry Flavour: Protein Blend (92%) (Pea Protein Isolate, Fava Bean Isolate), Natural Flavourings, Vegetable Creamer (High Oleic Sunflower Oil, Natural Flavouring, Antioxidant (D-Alpha Tocopherol)), Colour (Beetroot Red), Thickener (Xanthan Gum), Sweetener (Sucralose)

Banana Flavour: Protein Blend (93%) (Pea Protein Isolate, Fava Bean Isolate), Natural Flavourings, Vegetable Creamer (High Oleic Sunflower Oil, Natural Flavouring, Antioxidant (D-Alpha Tocopherol)), Curcuma Oil Extract, Thickener (Xanthan Gum), Sweetener (Sucralose)

*רשימת הרכיבים הקובעת הינה הרשימה המופיעה על גבי המוצר בלבד. לאלרגניים מומלץ להיוועץ עם רופא טרם השימוש במוצר.
סוג
אבקות חלבון טבעוניות
כשרות
לא כשר