אבקת חלבון בגרסת הפרימיום פלוס של חברת מיי פרוטאין מבוססת על שילוב של 3 סוגי חלבון שונים ואיכותיים במיוחד! יש לה טעם נפלא, מתערבבת בקלות! כל מנת הגשה מכילה 82% חלבון! בעלת טכנולוגיית ™PhaseTech. המחיר כולל משלוח.


599 699-14.31%

טעם: *
משקל: *
  • 960 גרם
  • 1.92 ק"ג

תיאור מוצר



סקירת המוצר:

אבקת חלבון פרימיום פלוס - הדור הבא של אבקות החלבון - מכילה 26 גרם חלבון לכל מנת הגשה ומהווה מקור לחלבון איכותי במיוחד!

קיימים מבחר טעמים שונים לבחירתכם על מנת להתאים עבורכם את הטעם המושלם!

נוסחת הפרימיום פלוס הייחודית של מיי פרוטאין משלבת תערובת חלבונים בעלי תהליך עיכול איטי של חלבון כמו קזאין מיסלרי ותהליך עיכול מהיר של חלבון כמו חלבון מי גבינה איזולייט והידרולייזד וזאת כדי להעניק לגוף אספקת חלבון שוטפת לאורך כל שעות היום דבר המסייע לשמירה וגדילה של מסת השריר.

חלבונים כמו קזאין מיסלרי נספגים בדם באיטיות ומכילים הרכב מושלם של חומצות אמינו, מסייעים בתהליכי התאוששות ובניה של הגוף בצורה מושלמת. צריכה של אבקת חלבון פרימיום פלוס מספקת לגוף זרימה רציפה של חומצות אמינו למשך שעות ארוכות.

סיווג הרכיבים לכל מנת הגשה של אבקת חלבון פרימיום פלוס (32 גרם):

1. חלבון מי גבינה איזולייט - החלבון המבודד ביותר המכיל עד 90% חלבון טהור.

2. ™GroPlex - (כמות של 5 גרם) - שילוב של חלבון מי גבינה הידרולייזד בעל תהליך עיכול מהיר מאוד וחלבון קזאין מיסלרי בעל תהליך עיכול איטי - מסייע לגדילה של מסת השריר.

3. PhaseTech™ BCAA - (כמות של 6.5 גרם) - תרכובת של חומצות אמינו אשר נמצאות בצורה טבעית באבקת חלבון פרימיום פלוס, הם מסייעים לגדילה ושמירה על מסת השריר. 

4. PhaseTech™ L-glutamine - (כמות של 5 גרם) - גלוטמין נמצא בצורה טבעית בחלבון. מסייע לגדילה ושמירה על מסת השריר.

5. PhaseTech™ L-leucine - (כמות של 3 גרם) - לאוצין חומצת אמינו חיונית ביותר לתזונה ספורטיבית ותומכת בטכנולוגיית ™PhaseTech לשחרור מתמשך.

6. ®MyZyme - תרכובת מפותחת של אנזימי עיכול אשר מסייעת לפרק את החלבונים לחומצות אמינו.

*מדובר בנוסחה המתקדמת ביותר של Myprotein עד כה. ™PhaseTech - טכנולוגיה לשחרור מתמשך מסייעת לתהליך ההתאוששות באופן טבעי כך שהגוף שלך יוכל לגדול ולשמור על מסת השריר בצורה המתקדמת ביותר!

אבקת החלבון מספקת לגוף בצורה מהירה ויעילה חלבון באיכות גבוהה, אשר תורמת לצמיחה ותחזוקה של מסת השריר. עם אבקת החלבון של מיי פרוטאין אתה מקבל את החלבון שאתה צריך, כל יום.

כל מנה מכילה 117 קלוריות בלבד, עובדה ההופכת אותה למושלמת עבור כולם, לא משנה מהן מטרות הכושר שלך.

אין עוד אבקת חלבון המספקת את אותה האיכות ובתמורה הטובה ביותר למחיר.


יתרונות המוצר:

  • 26 גרם חלבון לכל מנת הגשה.
  • חלבון אולטה פרימיום!
  • 6.5 גרם BCAAs לכל מנת הגשה.
  • מכיל אנזימי עיכול!
  • רכיבי הפורמולה אקטיביים במרווחים אופטימליים.

אופן השימוש:

על פי המלצת החברה יש להוסיף 1 סקופ (32 גרם) למים או חלב ולשתות כ- 30-60 דקות לאחר האימון. לחילופין, באפשרותך לצרוך כל בוקר כדי לקבל מנה מתמשכת של חומצות אמינו למשך כל היום.


ערכים תזונתיים:


רכיבים:


:Chocolate Brownie

Whey Protein Isolate (Milk, Soy), GroPlex™ (Hydrolysed Whey Protein, Micellar Casein) (Milk, Soy), Cocoa Powder, Flavouring (Maltodextrin, Triacetin, Gum Acacia, Flavouring substances, Natural Flavouring substances), PhaseTech™ Beadlets (BCAA (Leucine, Isoleucine, Valine), L-Leucine, L-Glutamine (Sodium Bicarbonate, Anti-Caking Agents (Talc, Silica, Magnesium Stearate, Ethyl Cellulose), Vegetable Oil, Purified Water, Acid (Citric Acid), Glazing Agent (Amino Methacrylate Copolymer, Isopropyl Alcohol, Methylene Dichloride), Thickening Agent (Hydroxypropylmethylcellulose), Maize Starch, Colour (E102, E129)), Xanthan Gum, Sweetener (Sucralose), MyZyme™ (Enzyme Blend; Protease, Amylase, Lactase, Cellulase, Lipase).

:Strawberry Milkshake 

Whey Protein Isolate (Milk, Soy), GroPlex™(Hydrolysed Whey Protein, Micellar Casein) (Milk, Soy), Flavouring (Maltodextrin, Flavourings, Colour (Beetroot Red), Sweetener (Sucralose), PhaseTech™ Beadlets (BCAA (Leucine, Isoleucine, Valine), L-Leucine, L-Glutamine (Sodium Bicarbonate, Anti-Caking Agents (Talc, Silica, Magnesium Stearate, Ethyl Cellulose), Vegetable Oil, Purified Water, Acid (Citric Acid), Glazing Agent (Amino Methacrylate Copolymer, Isopropyl Alcohol, Methylene Dichloride), Thickening Agent (Hydroxypropylmethylcellulose), Maize Starch, Colour (E102, E129)), Xanthan Gum, MyZyme™ (Enzyme Blend; Protease, Amylase, Lactase, Cellulase, Lipase).

:Vanilla Ice Cream

Whey Protein Isolate (Milk, Soy), GroPlex™ (Hydrolysed Whey Protein, Micellar Casein) (Milk, Soy), Flavouring (Maltodextrin, Flavouring Substances, Starch sodium octenyl succinate, Sweetener (Sucralose), PhaseTech™ Beadlets (BCAA (Leucine, Isoleucine, Valine), L-Leucine, L-Glutamine (Sodium Bicarbonate, Anti-Caking Agents (Talc, Silica, Magnesium Stearate, Ethyl Cellulose), Vegetable Oil, Purified Water, Acid (Citric Acid), Glazing Agent (Amino Methacrylate Copolymer, Isopropyl Alcohol, Methylene Dichloride), Thickening Agent (Hydroxypropylmethylcellulose), Maize Starch, Colour (E102, E129)), Xanthan Gum, MyZyme™ (Enzyme Blend; Protease, Amylase, Lactase, Cellulase, Lipase).

WARNING: E102 and E129 may have an adverse effect on activity and attention in children

סוג
אבקות תשלובת חלבונים
כשרות
לא כשר