אבקת חלבון ללילה המכילה תשלובת חלבונים האידיאלית ביותר לצריכה לפני השינה. מכילה 45 גרם חלבון לכל למנת הגשה, יש לה טעם נפלא ומתערבבת בקלות! המחיר כולל משלוח.


299 399-25.06%

טעם: *
משקל: *
  • 1 ק"ג
  • 2.5 ק"ג
  • 5 ק"ג

תיאור מוצר



סקירת המוצר:

אבקת חלבון מיי פרוטאין אובר נייט ריקוברי בלנד מכילה 45 גרם חלבון לכל מנת הגשה ומהווה מקור לחלבון איכותי במיוחד!

נוסחת הלילה הייחודית של אבקת החלבון משלבת תערובת חלבונים בעלי ספיגה איטית של חלבון כמו חלבון חלב וקזאין מיסלרי, ספיגה בקצב בינוני כמו חלבון ביצה וספיגה מהירה כמו חלבון מי גבינה מרוכז וזאת כדי להעניק לגוף אספקת חלבון שוטפת לאורך כל שעות השינה דבר המסייע לשמירה וגדילה של מסת השריר.

חלבונים כמו קזאין מיסלרי נספגים בדם באיטיות ומכילים הרכב מושלם של חומצות אמינו, מסייעים בתהליכי התאוששות ובניה של הגוף בצורה מושלמת. צריכה של אבקת חלבון ללילה מספקת לגוף זרימה רציפה של חומצות אמינו למשך שעות ארוכות.

אבקת החלבון מספקת לגוף בצורה מהירה ויעילה חלבון באיכות גבוהה, אשר תורמת לצמיחה ותחזוקה של מסת השריר. עם אבקת החלבון של מיי פרוטאין אתה מקבל את החלבון שאתה צריך, כל יום.

כל מנה מכילה 209 קלוריות בלבד, עובדה ההופכת אותה למושלמת עבור כולם, לא משנה מהן מטרות הכושר שלך.

אין עוד אבקת חלבון המספקת את אותה האיכות ובתמורה הטובה ביותר למחיר.


יתרונות המוצר:

  • 45 גרם חלבון לכל מנת הגשה.
  • תערבות ייחודית של All In One - הכל במוצר אחד!
  • מכיל מגנזיום המסייע להפחית תשישות ועייפות.
  • מכיל אבץ.

אופן השימוש:

על פי המלצת החברה יש להוסיף 1 סקופ (60 גרם) למים או חלב ולשתות כ- 30 דקות לפני השינה.


ערכים תזונתיים:


רכיבים:

:Chocolate Smooth

Protein Blend (80%) (Milk Protein Isolate, Micellar Casein (Milk), Whey Protein Concentrate (Milk, Emulsifier (Soy Lecithin)), Calcium-Caseinate (Milk), Free Range Egg White Powder, Flavouring (Fat reduced cocoa powder, Flavouring, Sweetener(Sucralose)), L - glutamine, Fat reduced cocoa powder, Magnesium Oxide, Xanthan Gum, Zinc Citrate.

:Strawberry Cream

Protein Blend (84%)(Milk Protein Isolate, Micellar Casein (Milk), Whey Protein Concentrate (Milk, Emulsifier (Soy Lecithin)), Calcium-Caseinate (Milk), Free Range Egg White Powder, Flavouring (Beetroot Juice Powder, Flavouring, Sweetener(Sucralose)) , L - glutamine, Magnesium Oxide, Xanthan Gum, Zinc Citrate.

:Natural Banana

Protein Blend (81%)(Milk Protein Isolate, Micellar Casein (Milk), Whey Protein Concentrate (Milk, Emulsifier (Soy Lecithin)), Calcium-Caseinate (Milk) , Free Range Egg White Powder, Flavouring ( Curcumin Extract, Natural Flavouring Sunstances, Sweetener(Sucralose)), L - glutamine, Magnesium Oxide, Xanthan Gum, Zinc Citrate.

סוג
אבקות תשלובת חלבונים
כשרות
לא כשר