אבקת חלבון טבעונית המבוססת על אפונה - כל מנה מכילה 75% חלבון! טעם נפלא, מתערבבת בקלות! אבקת חלבון כשרה! הבחירה המצוינת עבור טבעונים. המחיר כולל משלוח.


269 369-27.1%

טעם: *
משקל: *
  • 1 ק"ג
  • 2.5 ק"ג
  • 5 ק"ג

תיאור מוצר



סקירת המוצר:

אבקת חלבון אפונה איזולייט של חברת מיי פרוטאין מכילה 23 גרם חלבון לכל מנת הגשה ומהווה מקור לחלבון איכותי במיוחד! כל מנה מכילה 75% חלבון!

אבקת החלבון מספקת לגוף בצורה מהירה ויעילה חלבון באיכות גבוהה, אשר תורמת לצמיחה ותחזוקה של מסת השריר. עם אבקת החלבון של מיי פרוטאין אתה מקבל את החלבון שאתה צריך, כל יום.

כל מנה מכילה 107 קלוריות בלבד, עובדה ההופכת אותה למושלמת עבור כולם, לא משנה מהן מטרות הכושר שלך.

אין עוד אבקת חלבון המספקת את אותה האיכות ובתמורה הטובה ביותר למחיר.

אבקת חלבון אפונה איזולייט כשרה של מיי פרוטאין מאושרת על ידי ארגון הכשרות KLBD בית דין לונדון. - שימו לב כי יש להקפיד לבדוק מול ארגון הכשרות בעמוד הבא שאין שום שינוי: לחץ כאן לבדיקה.


יתרונות המוצר:

  • 23 גרם חלבון לכל מנת הגשה.
  • מתאים לצמחונים וטבעונים
  • 100% טבעי.
  • אחוז פחמימה נמוך.

אופן השימוש:

על פי המלצת החברה יש להוסיף 1 סקופ (30 גרם) למים או חלב ולשתות כ- 30-60 דקות אחרי האימון. בכל מקרה, אידיאלי לצרוך את החלבון בכל עת בדרך הנוחה לכם על מנת לספק לגופכם את כמות החלבון הדרושה.


ערכים תזונתיים:


רכיבים:


Unflavoured: Pea Protein Isolate (100%)

Chocolate Flavour: Pea Protein Isolate (87%), Fat-Reduced Cocoa Powder, Natural Flavourings, Vegetable Creamer (High Oleic Sunflower Oil, Natural Flavouring, Antioxidant (D-Alpha Tocopherol)), Thickener (Xanthan Gum), Sweetener (Sucralose). 

Coffee & Walnut Flavour: Pea Protein Isolate (89%), Natural Flavourings, Coffee Powder, Vegetable Creamer (High Oleic Sunflower Oil, Natural Flavouring, Antioxidant (D-Alpha Tocopherol)), Apple Extract, Thickener (Xanthan Gum), Sweetener (Sucralose). 

Turmeric Latte Flavour: Pea Protein Isolate (92%), Natural Flavourings, Vegetable Creamer (High Oleic Sunflower Oil, Natural Flavouring, Antioxidant (D-Alpha Tocopherol)), Turmeric Powder, Thickener (Xanthan Gum), Ground Cinnamon, Sweetener (Sucralose). 

Strawberry Flavour: Pea Protein Isolate (92%), Natural Flavourings, Vegetable Creamer (High Oleic Sunflower Oil, Natural Flavouring, Antioxidant (D-Alpha Tocopherol)), Colour (Beetroot Red), Thickener (Xanthan Gum), Sweetener (Sucralose). 

Banana Flavour: Pea Protein Isolate (93%), Natural Flavourings, Vegetable Creamer (High Oleic Sunflower Oil, Natural Flavouring, Antioxidant (D-Alpha Tocopherol)), Curcuma Oil Extract, Thickener (Xanthan Gum), Sweetener (Sucralose).

*רשימת הרכיבים הקובעת הינה הרשימה המופיעה על גבי המוצר בלבד. לאלרגניים יש להיוועץ עם רופא טרם השימוש במוצר. 

סוג
אבקות חלבון טבעוניות
כשרות
כשר