אבקת חלבון מי גבינה איזולט עם 80% חלבון! טעם נפלא, מתערבבת בקלות! אבקה על בסיס טעמים מרעננים ועטורי פרסים! אבקת חלבון כשרה - כל הטעמים במוצר זה בלבד כשרים על ידי ארגון הכשרות KLBD בית דין לונדון. המבצע כולל: 2 אבקות חלבון קליר במשקל של 500 גרם כל אחת + שייקר + משלוח!


399 499-20.04%

טעם 1: *
טעם 2: *

תיאור מוצר


סקירת המוצר:

אבקת חלבון מיי פרוטאין איזולט קליר מכילה 20 גרם חלבון לכל מנת הגשה ומהווה מקור לחלבון איכותי במיוחד!

אבקת חלבון Clear Whey Isolate אינה עוד סתם אבקת חלבון רגילה, מדובר בשייק חלבון מי גבינה מבודד בגרסה מרעננת וקלילה - יותר כמו מיץ מאשר שייק חלבון סמיך וחלבי.

המוצר זכה במוצר הטוב ביותר לתזונת ספורט בטקס "European Specialist Sports Nutrition Awards 2019"!

קיימים 9 טעמים מרעננים וחדשים לבחירתכם על מנת להתאים עבורכם את הטעם המושלם! 

אבקת החלבון מספקת לגוף בצורה מהירה ויעילה חלבון באיכות גבוהה, אשר תורמת לצמיחה ותחזוקה של מסת השריר. עם אבקת החלבון של מיי פרוטאין אתה מקבל את החלבון שאתה צריך, כל יום.

כל מנה מכילה 83 קלוריות בלבד, עובדה ההופכת אותה למושלמת עבור כולם, לא משנה מהן מטרות הכושר שלך.

אין עוד אבקת חלבון המספקת את אותה האיכות ובתמורה הטובה ביותר למחיר.

אבקת חלבון כשרה של מיי פרוטאין מאושרת על ידי ארגון הכשרות KLBD בית דין לונדון. - שימו לב כי מדובר במוצר חלבי, לאוכלי חלב נוכרי, חלב עכו"ם וכי יש להקפיד לבדוק מול ארגון הכשרות בעמוד הבא שאין שום שינוי: לחץ כאן לבדיקה.


יתרונות המוצר:

  • 20 גרם חלבון לכל מנת הגשה.
  • קליל ומרענן!
  • ללא טעם/מרקם חלבי.
  • אחוז סוכר נמוך.
  • 4 גרם BCAAs ו- 3 גרם גלוטמין לכל מנת הגשה.

אופן השימוש:

על פי המלצת החברה יש להוסיף 1 סקופ (25 גרם) למים קרים בכמות של 300-400 מ"ל. לאחר הערבוב יש להמתין כדקה על מנת להוריד את הקצף שנוצר עד שניתן לראות משקה חלבון שקוף ומרענן. אידיאלי לצרוך את החלבון בכל עת בדרך הנוחה לכם על מנת לספק לגופכם את כמות החלבון הדרושה.


ערכים תזונתיים:

*טבלת הערכים התזונתיים הנ"ל רלוונטית לטעם "לימון", כאשר בוחרים טעם אחר הערכים התזונתיים עשויים להשתנות מעט. 


רכיבים:

For allergens, see ingredients in bold.

Lemon and Lime: Whey Protein Hydrolysate (Milk) (93%), Acid (Citric Acid, Phosphoric Acid), Natural Flavouring, Emulsifier (Monosodium Phosphate), Sweetener (Sucralose)

Peach Tea: Whey Protein Hydrolysate (Milk) (97%), Natural Flavouring, Acid (Citric Acid, Phosphoric Acid), Emulsifier (Monosodium Phosphate), Sweetener (Sucralose)

Mojito: Whey Protein Hydrolysate (Milk) (94%), Flavouring, Acid (Citric Acid, Phosphoric Acid), Sweetener (Sucralose)

Orange Mango: Whey Protein Hydrolysate (Milk) (90%), Flavouring (Acid (Citric Acid, Malic Acid), Sweetener (Sucralose, Acesulfame K), Flavouring Substances(Natural, Artificial), Colour (Sunset Yellow)), Acid (Phosphoric Acid), Emulsifier (Monosodium Phosphate)

Rainbow: Whey Protein Hydrolysate (Milk) (93%), Flavouring (Acid (Citric Acid, Malic Acid), Sweetener (Sucralose, Acesulfame K), Flavouring Substances(Natural, Artificial), Colour (Allura Red, Brilliant Blue)), Acid (Phosphoric Acid), Emulsifier (Monosodium Phosphate)

Grape Flavour: Whey Protein Hydrolysate (Milk) (Contains Acid (Phosphoric Acid)) (86%), Flavouring, Colour (Beetroot Red), Spirulina Extract, Trehalose, Sweetener (Sucralose). (Trehalose is a glucose source).

Ramune Flavour: Whey Protein Hydrolysate (Milk) (Contains Acid (Phosphoric Acid)) (90%), Flavouring, Acid (Citric Acid), Sweetener (Sucralose).

Cranberry & Raspberry Flavour: Whey Protein Hydrolysate (Milk) (94%), Flavouring, Stabiliser (Phosphoric Acid), Acid (Citric Acid), Sweetener (Sucralose), Anti-Foaming Agents (Polydimethylsiloxane, Silicon Dioxide).

Mango & Coconut Flavour: Whey Protein Hydrolysate (Milk) (92%), Flavourings, Stabiliser (Phosphoric Acid), Acid (Citric Acid), Sweetener (Sucralose), Anti-Foaming Agents (Polydimethylsiloxane, Silicon Dioxide).

Watermelon Flavour: Whey Protein Hydrolysate (Milk) (94%), Flavouring, Stabiliser (Phosphoric Acid), Acid (Citric Acid), Sweetener (Sucralose), Anti-Foaming Agents (Polydimethylsiloxane, Silicon Dioxide).

סוג
אבקות חלבון איזולט
כשרות
כשר