המבצע כולל אבקה להכנת פנקייקים מועשרים בחלבון חלב איכותי (Protein Pancake Mix) + סירופ טעים במיוחד ללא סוכר (Sugar-Free Syrup) + חמאת בוטנים טבעית עשירה בחלבון (All-Natural Peanut Butter) + שייקר וכל זה במחיר מיוחד כולל משלוח!


299 399-25.06%

בחר טעם עבור אבקת הפנקייק: *
בחר טעם עבור הסירופ: *

תיאור מוצר



סקירת המוצר:

הכירו את החבילה המושלמת להכנת פנקייקים טעימים ואיכותיים במיוחד! 

החבילה כוללת את כל המוצרים שאתם צריכים על מנת להכין וליהנות מערימה של פנקייקים עשירים בחלבון איכותיים וטעימים, בין אם אתם מתכוננים ליום הפנקייק העולמי או סתם מחפשים להשיג ערכי חלבון נוספים בצורה טעימה במיוחד.

מארז זה מכיל את המוצרים הבאים:

1. תערובת להכנת פנקייקים עשירים בחלבון 500 גרם - תערובת הפנקייק של מיי פרוטאין קלה להכנה. הדרך הטעימה ביותר שבה תוכלו להשיג המון חלבון תוך פחות מחמש דקות - ה- DIY הבריא המושלם! מוצר זה אידיאלי לכל מי שמחפש להגדיל את צריכת החלבון שלו לאורך היום בדרך הטעימה ביותר.

2. סירופ ללא סוכר 400 מ"ל - הסירופים ללא סוכר של מיי פרוטאין הם התוספת האולטימטיבית עם פחות מקלוריה אחת לכל מנת הגשה. 0% סוכר ו- 0% שומן. הסירופים הטעימים של Myprotein מגיעים ב- 5 טעמים שונים והם מושלמים לשימוש על מאכלים רבים כמו דייסת שיבולת שועל, פנקייקים, יוגורטים ועוד.

3. חמאת בוטנים קראנצ'ית 1 ק"ג - חמאת הבוטנים של מיי פרוטאין היא מוצר בגדר חובה, היא טעימה מאוד, מהווה מקור טבעי נהדר לשומן חד בלתי רווי, חלבונים ופחמימות, החמאה עשויה מ- 100% בוטנים ללא שום מרכיב נוסף או שנלקח!


יתרונות המוצר:

  • כל פנקייק מכיל 67% חלבון!
  • הרכב חלבונים עשיר: חלבון Whey (מי גבינה) מרוכז, חלבון חלב מרוכז וחלבון ביצה.
  • הפנקייקים מכילים שיבולת שועל איכותית.
  • זמין במבחר טעמים מפנקים!

אופן השימוש:

על פי המלצת החברה יש להכניס לשייקר: 2 סקופים (50 גרם) של האבקה ביחד עם חלב או מים בכמות של 100-150 מ"ל - ולנער היטב. 

מחממים מחבת על אש גבוהה ביחד עם כמות קטנה של שמן או חמאה, לאחר מכן יש להוריד לחום בינוני ולהוסיף את הבלילה למחבת ולבשל, התערובת אמורה להספיק להכנת 3-4 פנקייקים. 

יש לאחסן במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר. 


ערכים תזונתיים:


רכיבים:

For allergens, including cereals containing gluten, see ingredients in bold

Chocolate Flavour: Protein Blend (31%) (Whey Protein Concentrate (Milk), Milk Protein Concentrate, Egg White Powder), Ground Oats (13%), Cocoa Powder, Medium Chain Triglycerides (MCTs) (68-75%), Sodium Caseinate (Milk), Glucose Syrup Solids, Emulsifier (E472c), Raising Agent (Sodium Bicarbonate), Sweetener (Sucralose), Emulsifier (Soy Lecithin)

Golden Syrup Flavour: Protein Blend (31%) (Whey Protein Concentrate (Milk), Milk Protein Concentrate, Egg White Powder), Ground Oats (13%), Flavouring, Medium Chain Triglycerides (MCTs) (68-75%), Sodium Caseinate (Milk), Glucose Syrup Solids, Emulsifier (E472c), Raising Agent (Sodium Bicarbonate), Sweetener (Sucralose), Emulsifier (Soy Lecithin)

Maple Syrup Flavour: Protein Blend (31%) (Whey Protein Concentrate (Milk), Milk Protein Concentrate, Egg White Powder), Ground Oats (13%), Flavouring, Medium Chain Triglycerides (MCTs) (68-75%), Sodium Caseinate (Milk), Glucose Syrup Solids, Emulsifier (E472c), Raising Agent (Sodium Bicarbonate), Sweetener (Sucralose), Emulsifier (Soy Lecithin)

Unflavoured: Protein Blend (35%) (Whey Protein Concentrate (Milk), Milk Protein Concentrate, Egg White Powder), Ground Oats (12%), Medium Chain Triglycerides (MCTs) (68-75%), Sodium Caseinate (Milk), Glucose Syrup Solids, Emulsifier (E472c), Raising Agent (Sodium Bicarbonate), Sweetener (Sucralose), Emulsifier (Soy Lecithin)

*רשימת הרכיבים הקובעת הינה הרשימה המופיעה על גבי המוצר בלבד. לאלרגניים מומלץ להיוועץ עם רופא טרם השימוש במוצר.

סוג
מבצעי קומבינציה
כשרות
לא כשר